我知道你想我/I know you miss me a lot

觀看網站導覽 寫信給我 留言給我 返回主頁

我只能跟你抱歉

因為我沒辦法陪你

時間慢慢的一點一滴的不見

最後..還剩下什麼

 

There's no other time that you can spare nor waste.

What you can do is do your best and study hard.

I know you miss me, it just... it's not gonna work if we are not doing our job well.

 

說實話..

那種生活讓我覺得時間過的是如此的快速

讓我窒息

讓我喘不過氣

我該怎麼做

 

Gotta believe the times actually fly like a rocket.

I found I am barely breathe cause I am aware of the coming life

My future, my goal..

What am I going to do afterward?

 

或許這是一時性的

或許等到一切恢復正常

或許我會習慣

或許..

太多的或許

 

People always goes.."Maybe I will blah blah blah..." or Maybe I will do something.."

There are so many maybes, what does "maybe" actually means?

a "maybe" contains 50% of doubt and 50% on the other.

If there's any possiblity, there gonna be a chance that the event or the process not going to work.

What if it's not gonna happen?  how do you know it if you haven't try it?

 

停止

 

思考

 

一切

 

歸零

 

Rather saying maybes, we should consider Must. Will do..  Have to

Let's back and start from zero.

Back to where you should start..

step by step..

a step forward, the goal is closer to you..

 

 

 

留言

  1. 是我~
     
    回來囉~
     
    明一早我就要去拿回不見已久的相機~終於修好囉~
     
    很快的~又會看到我有新照片囉(不過我現在在苦惱~我的桌上型電腦和NB好像同時中毒了= = 慘~)
     
     
    過的好嗎?快樂嗎?呵呵~繼續加油唷!

    回覆刪除
  2. =)  keep your hard work up!!

    回覆刪除
  3. 冷靜思考 什麼才是妳自己所想要的

    回覆刪除
  4. 我在夢想夢與天堂の空想世界看到妳的留言來請教你.
    請問我要放FLASH時鐘上WindowsMediaPlayer不要mp3應該點樣做.請你教教我.可以嗎?唔該你 

    回覆刪除

張貼留言

【訪客沒有帳號請使用名稱/網址留言。】
【匿名者的留言可能會比較慢回覆】
【請不要留下注音文或者是火星文,謝謝。】

熱門文章