1006

Today is Orit Weiser's Birthday! Happy Birthday to your 19th Birthday!

It's been a long time we haven't have the chance to see each other, you and the family

Thanks for taking a great care looking after me for long time.

I met you since I was year 10. The first time I live with homestay, the first time I step into a Jewish family and learn the culture of Jew.

Time passed by, last year when we graduated, I heard that you are going to Israel one year this year. I believe you are having a great advanture there. Here, I would like to say again: Thank you, and Happy Birthday!

 

今天的心情還算可以啦   天氣半陰半晴的 跟我一樣    哈!

昨天MAY打電話跟我說~ 12月他要跟我一起考IELTS 的考試喔~^^

凌晨五點多,做了一個夢,夢到以前的同學~ 有May Ann, Ann, Adrianna.. 很多很多

哎呀~ 反正就夢到我又回到我們以前的RBSC 去年的year 12 people..

好想他們喔~~~~不知道大家過的好不好.. U_U

 

我要來做功課去了~

那就Sha yuo na na 囉

 

1 則留言:

  1. 等待是為了心中的人2005年10月6日 下午5:12

    我想妳應該是日有所思 夜有所夢 如果妳真的很想念妳的朋友們 不彷打個電話給她們 我想妳的朋友會很高興的 生活中的每一天都要保持著心情的愉快 或許每一天都會帶給妳不同的體驗跟心情 但是 還是要保持著內心的喜悅 這樣我想
    天天都會是好心情的

    回覆刪除

【訪客沒有帳號請使用名稱/網址留言。】
【匿名者的留言可能會比較慢回覆】
【請不要留下注音文或者是火星文,謝謝。】

INSTAGRAM FEED