0727

 I am at school now, doing computing class course...

 

 My teacher told me that I can do anything I want, cause I finished my work already!

 

I've been learning typing by my own and type hips of assignments past years.. = =

 

Definately! it's not a big deal with me to do "word processing"

 

I told the teacher I might do the exemption ( donno if i spell right)  next week.

 

Well!! As everyone knows I learnt both IPT and IT when I was in high school lo!

 

今天沒上什麼課耶~~

就一直上電腦課啦~~︿︿ 

我們班來了一個女生喔! 他叫做Windy!

我原本還以為是老師發音不標準~ 把人家美美滴溫蒂wendy發音成windy...

原來是我自己誤會>"<

真的叫做windy啊!!!

 

我覺得他的英文一定一級棒!

他才來澳洲10幾天而已耶!

完全不用上那些什麼語言學校~~

就一下子來讀這個班級~

 

不錯呀~~ 我會更加把勁滴!

為了明年進大學喔!

 

噓~~~不可以傳出去跟我媽咪知道~

>"<不然的話我會感到非常的難受及壓力大!!!

 

如果不說阿~ 我就給他偷偷的申請進去...

然後等到進去了..再跟爸爸媽媽講~~

她們一定會嚇一跳吧! 哈哈哈~~ 恩~ 這想法不錯︿︿

沒有留言:

張貼留言

【訪客沒有帳號請使用名稱/網址留言。】
【匿名者的留言可能會比較慢回覆】
【請不要留下注音文或者是火星文,謝謝。】

INSTAGRAM FEED